May 13, 2008

cuti sTart..

masuk ari ni je da 2hari cuti sem berlalu...akhirnye aku dpt gak tempuh sem ke-2 lbh bek dr sem lps huhu.....banyak perancangan da buat tuk sem nih tp itu perancang perlaksanaan blum tentu dapat dilaksanakan...kite hanye merancang Dia yg mentukan ssghnye itu adelah sebek2 perancangan .....

macm ari sepatutnye ade reunion batch12 men bowling dgng malangnye aku xpi sbb tertido...umah xde org so xde org kejutkan aku...malang2 kwan2 kusemua marah+merajuk bkn aku xnak pi tp pasti ade hikmah disebaliknye nih hehehe dulu time Rasullulah nak pi satu pesta, Allah da tertidokan beliua...hehe mcm sama je kes ngan aku nih....papepun aku btul2 sesgtnak pi xdpt nak pi nak wat caner....sori sesgt kat fatin,iman,nana,syieda, n yg len2...lenkali jelaa kite kuar waktu masih panjang lg ....



i'm sorry guy!!!!!sorry sesgt....

remember it,
walau jauh di mata tp dekat dihati,
walau sukar berjumpa tp di'sana' kite ttp bersama


inniuhibbukifillah~~ern

2 comments:

NaZeeRaH said...

btulla kata pepatah..

"hanya jauhari yg knal manikam...
hanya najwa super hero ern kalau dia t'tido..:P"

bole hang t'miss mjls pntg cam tu ern..heh..mana andalasian diba,nus ngan nadia?? drg x g ke??

peNtafsir keHidupaN said...

tula pasal xde org kejut masalah tul...
dak2 andalas semua xcuti lagi tinggal kite keseorangan hehe